غنچه و چراغ

قالبی ساده برای همه

غنچه و چراغ

قالبی ساده برای همه

سلام خوش آمدید
نسخه جدید قالب غنچه

نسخه جدید قالب غنچه

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۵۲ ق.ظ

رنگ‌آمیزی قالب «غنچه» اندکی دستخوش تغییر شد. همچنین برای شاخه گیاه تصویر جدیدی انتخاب گردید. فونت ساحل نیز به نسخه جدید ارتقا پیدا نمود. این تغییرات ظاهری شامل حالت «چراغ» این قالب نمی‌شود هر چند که فایل HTML در هر دو حالت یکسان و قابل استفاده می‌باشد.

قالب غنچه:

فایل HTML - فایل CSS

نسخه ۱.۱.۱

جهت مشاهده شیوه استفاده از قالب غنچه و چراغ به این پست مراجعه نمایید.

  • صابر راستی کردار

نظرات (۷)

سلام آقای راستی‌کردار

من هم مثل بسیاری دیگه از این قالب قشنگ دارم استفاده میکنم
یه دوتا پیشنهاد داشتم برای بهبود قالب

1. قابلیت رای مثبت و منفی رو به پستها در صفحه نخست هم اضافه کنید
2. اگر در خود آیکن و استایل هم یه سلیقه ای مثل بقیه خوش سلیقگی‌هاتون اضافه کنید عالی میشه
3. در صفحه اول، فاصله خطوط زیاد هست و اگر کمتر بشه نمای جالبتری داره
4. قابلیت نمایش تعداد بازدید از نوشته رو هم اضافه کنید
5. قالب ساعت رو اگه از بخش مدیریت بشه تغییر داد بهتره وگرنه روی قالب 24 ساعته تنظیم بشه
6. تشکر ویژه بابت انتشار این قالب
پاسخ:
سلام
تشکر می‌کنم برای پیشنهادات و البته همگی خوب و به جا بودند. اما حقیقت‌اش من فرصتی برای توسعه این قالب ندارم. اوایل بدم نمی‌آمد توسعه‌اش بدهم و امکانات متعدد و مدرنی بهش اضافه کنم (قالب در حال حاضر به صورت کدهای تحت less.js در آمده که اگر فرصت کردم مخزنش رو منتشر می‌کنم) اما متاسفانه دلایلی همچون مشکل فعال نبودن جاوااسکریپت در بلاگ بیان (پولی هست)، کمبود وقت، افول دوران وبلاگ‌نویسی سنتی و ... دیگر توجیهی برای ادامه آن باقی نمی‌گذارد.
با احترام
باز هم یه بررسی کنید، شاید میون کارهاتون یه وقت کوچولو برای بروز رسانی پیدا شد.
به قول حضرت آقا، وظیفه ما مطالبه گری هست که انجام دادیم ;)
ان شاالله خدا به وقت شما هم یه برکتی بده که فرصت انجامش رو داشته باشید.

بازم لطف کردین که پاسخ دادین.
من واقعا متوجه نمیشم چرا متن پست ها در وبلاگ من با فونت درست نمایش داده نمیشه!!!!
قالبم که همینه !!!!!!!!
پاسخ:
در ویرایشگر برای متنتون اندازه و نوع فونت تعیین کردین. دکمه «حذف فرمت متن» رو بزنید اصلاح می‌شود.
  • علیـرضـا گلـرنگیـان
  • آقا خدا خیرتون بده

    بعد از دهها بار قالب عوض کردن و کلنجار رفتن،

    این روح ناآرامم آخرش با قالب شما آرام گرفت :)

    یاعلی

  • عـلیـرضـ ـا
  • سلام آقای راستی کردار

    چطوری میشه قالب غنچه و چراغ یک ستونه و پهن داشته باشیم؟

    شما قابلیّت پهن بودن رو فقط برای دوستونه قرار دادید، برای یک ستونه نمیشه؟

    پاسخ:
    سلام
    توی قسمت «ویرایش css قالب فعلی» به دنبال #wrp بگردید و عدد width اون رو به دلخواه تغییر بدید یا اینکه خط زیر رو به انتهای css اضافه کنید.
    #wrp {
    width: 600px;
    }
  • |•° ن.م °•|
  • سلام قالبی که گذاشتین واقعا خیلی قشنگ و عالیه فقط من میخوام ابزار لایک دهیش تو صفحه اول باشه چطور میشه درستش کرد؟

    پاسخ:
    سالهاست (از ۹۶) که توسعه این قالب متوقف شده.

    قالب های مینیمال رو همیشه دوس داشتم اما برای بعضی از موضوعات نیاز به قالب های شلوغ تری هست.

    کدوم قالب رو برای یک بلاگ تفریحی پیشنهاد میکنید؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    آخرین نظرات